Slaan oor na inhoud
Discover the Ultimate Guide to Feeding Your Family in Emergencies: Calculate Calories, Nutrients and More!

Ontdek die uiteindelike gids om u gesin in noodgevalle te voed: Bereken kalorieë, voedingstowwe en meer!

Wanneer dit kom by voorbereiding vir noodgevalle of rampe, is dit belangrik om te oorweeg hoeveel kos jou gesin sal nodig hê om vir 'n gegewe tydperk te oorleef. Die berekening van die aantal kalorieë of kilojoules wat jou gesin sal benodig, kan help om te verseker dat jy genoeg kos het om in jou basiese voedingsbehoeftes te voorsien.

Om die hoeveelheid kalorieë wat jou gesin sal benodig te bereken, kan jy 'n aanlyn kalorie sakrekenaar gebruik of 'n geregistreerde dieetkundige raadpleeg, of die formule hieronder gebruik.

As 'n algemene riglyn benodig die gemiddelde volwassene ongeveer 2000-2500 kalorieë per dag, maar dit kan wissel na gelang van faktore soos ouderdom, geslag, gewig en aktiwiteitsvlak.

U kan die totale aantal kalorieë wat benodig word vir 'n gegewe tydperk bereken deur die daaglikse kaloriebehoeftes met die aantal dae te vermenigvuldig. Byvoorbeeld, as jy voorberei vir 'n 3-dag noodgeval, sal jy ongeveer 6000-7500 kalorieë per persoon benodig. Om uit te werk hoeveel kilojoules benodig word, vermenigvuldig die aantal kalorieë met 4,184. Byvoorbeeld, as jy bereken het dat jou gesin 2000 kalorieë per dag benodig, sal dit gelyk wees aan ongeveer 8372 kilojoules (2000 x 4,184).

Benewens die berekening van die totale aantal kalorieë wat benodig word, is dit belangrik om die aanbevole daaglikse voedingsbehoeftes vir proteïene, vette en koolhidrate in ag te neem. Proteïen is noodsaaklik vir die bou en herstel van weefsels, terwyl vet energie verskaf en die liggaam help om sekere vitamiene te absorbeer. Koolhidrate is die liggaam se primêre bron van energie. Die aanbevole daaglikse inname van elke makrovoedingstof kan wissel na gelang van individuele behoeftes, maar as 'n algemene riglyn moet volwassenes mik na ten minste 0,8 gram proteïen per kilogram liggaamsgewig, nie meer as 20-35% van hul daaglikse kalorieë uit vet nie, en 45-65% van hul daaglikse kalorieë uit koolhidrate.

Wanneer jy vir 'n noodgeval voorberei, is dit belangrik om kosse te kies wat rakstabiel, maklik om voor te berei en voedingstofdigte is. Gevriesdroogde goedere, soos dierlike (vleis)proteïene, groente en vrugte, is goeie opsies. Jy kan ook oorweeg om ander rak-stabiele kosse wat hoog is in proteïene en gesonde vette, soos neute en sade, in te sluit.

Dit is belangrik om te onthou dat die voedingsbehoeftes van elke gesinslid kan verskil na gelang van hul ouderdom, geslag en gesondheidstatus. Babas, jong kinders en swanger of borsvoedende vroue kan bykomende voedingstowwe benodig. As jy enige spesifieke dieetvereistes of gesondheidsbekommernisse het, raadpleeg 'n geregistreerde dieetkundige of gesondheidsorgverskaffer vir persoonlike aanbevelings.

Gebruik 'n berekeningsformule

Gestel die volgende inligting is beskikbaar:

  • Liggaamsgewig van elke familielid in kilogram
  • Aanbevole persentasie daaglikse kalorieë uit vet en koolhidrate

Deur Excel vir die berekening te gebruik, sou die formule vir die berekening van die aanbevole daaglikse kaloriebehoeftes van 'n gesin van vier, insluitend proteïene, vette en koolhidrate, wees:

= ((SOM(gewig1, gewig2, gewig3, gewig4) * 0,8 * 4) + ((SOM(kalorieë)*vet%)/9) + ((SOM(kalorieë)*koolhidraat%)/4)) * 4

In hierdie formule verteenwoordig "gewig1" tot "gewig4" die liggaamsgewig van elke gesinslid in kilogram, "kalorieë" verteenwoordig die totale daaglikse kaloriebehoeftes van die gesin (2000-2500 per persoon), en "vet%" en "koolhidraat". %" verteenwoordig die aanbevole persentasie daaglikse kalorieë van onderskeidelik vet en koolhidrate.

Byvoorbeeld, as die liggaamsgewigte van die gesinslede 70 kg, 60 kg, 50 kg en 40 kg is, en die aanbevole persentasie daaglikse kalorieë van vet en koolhidrate is onderskeidelik 20% en 50%, sal die formule soos volg lyk:

= ((SOM(70, 60, 50, 40) * 0,8 * 4) + ((SOM(8000)*0,2)/9) + ((SOM(8000)*0,5)/4)) * 4

In hierdie formule word proteïen bereken deur die aanbevole daaglikse inname van 0,8 gram proteïen per kilogram liggaamsgewig met die individu se liggaamsgewig in kilogram te vermenigvuldig en dit dan met 4 (die aantal kalorieë per gram proteïen) te vermenigvuldig. Vet en koolhidrate word bereken deur die persentasie daaglikse kalorieë van elke makrovoedingstof te vermenigvuldig met die totale daaglikse kaloriebehoeftes en dan te deel deur die aantal kalorieë per gram vet of koolhidrate (9 vir vet en 4 vir koolhidrate). Die som van hierdie drie berekeninge word dan met 4 vermenigvuldig om die totale daaglikse kaloriebehoeftes vir 'n gesin van vier te verkry.

Weereens, hierdie formule kan aangepas word op grond van die spesifieke kalorie- en makrovoedingstofbehoeftes van elke familielid. Dit is belangrik om met 'n geregistreerde dieetkundige of gesondheidsorgverskaffer te konsulteer vir persoonlike aanbevelings.

Ten slotte, die berekening van die aantal kalorieë en makrovoedingstowwe wat jou gesin sal benodig vir oorlewing kan help om te verseker dat jy genoeg kos het om in jou basiese voedingsbehoeftes te voorsien tydens 'n noodgeval of ramp. Kies voedingsdigte, rak-stabiele kosse wat maklik is om voor te berei en neem die individuele behoeftes van elke familielid in ag. Met behoorlike beplanning en voorbereiding kan jy help om die gesondheid en welstand van jou gesin tydens onseker tye te verseker.

Vorige artikel 'n Beter beesvleis: die etiese en voedsame voordele van Greenfields se vrylopende protokol
Volgende artikel Hongersnood-oorlewingsgeheime: kan jy vinnig genoeg kos kweek?