Slaan oor na inhoud
10 Essential Steps for Long Term Food Storage and Self-Sufficiency

10 noodsaaklike stappe vir langtermyn voedselberging en selfvoorsiening

huis

Om vir noodgevalle voor te berei en selfvoorsiening te verseker, kan 'n uitdagende taak wees, veral wanneer dit by voedselberging kom. Met die regte inligting en benadering kan dit egter hanteerbaar en selfs lekker wees. Hier is 10 basiese stappe om jou te help om met langtermyn-voorbereiding van voedsel te begin.

1. Evalueer jou en jou gesin se behoeftes

Die eerste stap is om jou en jou gesin se behoeftes te assesseer. Oorweeg vir hoeveel mense jy moet voorsien, en vir hoe lank. Let op, as 'n algemene riglyn, benodig die gemiddelde sittende volwasse man ongeveer 2 500 kalorieë per dag, terwyl die gemiddelde sittende volwasse vrou ongeveer 2 000 kalorieë per dag benodig en kinders (tussen die ouderdomme 6-12) ongeveer 1 600 -2 200 kalorieë per dag benodig. Ten minste moet jy voorsiening maak vir 'n minimum van 3 dae, maar vir groter gemoedsrus en vir volgehoue ​​selfvoorsiening, oorweeg 'n 3-maande-voorraad, wat lei tot 12 maande of langer.

2. Verstaan ​​die tipe noodgevalle wat u in die gesig staar

Oorweeg die tipe noodgevalle wat jy in jou area kan ondervind, soos langdurige kragonderbrekings, burgerlike onrus, natuurrampe of enige ander stel omstandighede wat sal lei tot 'n ineenstorting in dienste en jou vermoë om kos of water by tradisionele afsetpunte te kry, soos supermarkte. Al hierdie inligting sal jou help om te bepaal hoeveel kos en water jy sal moet stoor en vir hoe lank.

3. Besluit op 'n stoorplek

Sodra jy 'n idee het van hoeveel kos jy moet stoor, sal jy op 'n stoorplek moet besluit. Dit kan 'n kas, kelder of selfs 'n spaarkamer of motorhuis wees. Wat jy ook al kies, maak seker dit is veilig teen plae, diefstal en omgewingskade. Soek gewoonlik 'n sluitbare, koel, droë en donker plek, aangesien sonlig en hitte kos mettertyd kan bederf.

4. Bepaal watter kosse om te stoor

Wanneer dit kom by langtermyn voedselberging, wil jy fokus op kosse wat hoog is in kalorieë, voedingstowwe en 'n lang raklewe het. Kyk ook na kos wat jy geniet en kyk na 'n wye verskeidenheid om langtermyn smaakmoegheid te vermy. Kombineer stapelvoedsel soos rys, boontjies, hawermout, pasta en gedroogde vrugte, met kwaliteit proteïene en kosse wat nie net ’n gebalanseerde maaltyd sal verskaf nie, maar sal help om moraal onder stresvolle omstandighede op te hef. 'n Uitstekende keuse is om ultra lang lewe gevriesdroogde produkte te oorweeg wat tipies 'n raklewe van tot 25 jaar het en vleis, dagboeke en 'n wye verskeidenheid groente en vrugte bied. Vermy kos wat vinnig bederf of 'n kort raklewe het (insluitend gedehidreerde kosse wat 'n raklewe van 1 jaar of minder het).

5. Oorweeg waterberging

Water is noodsaaklik vir oorlewing, daarom is dit belangrik om 'n plan te hê vir die berging en toegang daartoe. Jy kan waterbergingshouers koop of bloot skoon, voedselgraad plastiekhouers gebruik. Bêre genoeg water vir ten minste 5 liter per persoon per dag. Oorweeg dit ook om 'n waterfiltrasiestelsel aan te skaf of om te leer hoe om water uit natuurlike bronne te filtreer en te suiwer.

6. Maak voorraad van speserye, geurmiddels en watersuiweringsvoorrade

Om 'n verskeidenheid speserye en geurmiddels byderhand te hê, kan 'n groot verskil in die smaak van jou kos maak. Maak voorraad op noodsaaklikhede soos sout, peper, knoffelpoeier en kaneel. Jy kan ook in ’n verskeidenheid kruie en speserye belê om geur by jou maaltye te voeg. Vir water, maak seker jy het watersuiweringsvoorrade soos ’n filter of jodiumtablette.

7. Koop in grootmaat

Om geld te spaar, oorweeg dit om jou kos in grootmaat te koop. Nie net sal dit jou gemoedsrus gee nie, maar met die steeds toenemende koste van kos, sal jy eintlik mettertyd 'n aansienlike bedrag geld bespaar. Dit sal ook verseker dat jy genoeg kos het om vir 'n lang tydperk te hou.

8. Draai jou voorraad

Kosberging is nie 'n "stel dit en vergeet dit"-aktiwiteit nie. Om te verseker dat jou kos eetbaar bly, al het dit 'n raklewe van 25 jaar, moet jy jou voorraad roteer. Gebruik eers die oudste items en vervang dit met nuwes. Dit sal jou nie net toelaat om altyd die varsste produkte te hê nie, maar sal jou ook help om praktiese kennis te hê van hoe om elke voedselitem voor te berei en om te weet hoe elkeen smaak. Op hierdie manier kan jy voorkom dat jy verras word.

9. Leer om die basiese beginsels te kook

Laastens kan leer om die basiese beginsels te kook 'n waardevolle vaardigheid wees in langtermyn-voorbereiding van voedsel. Deur 'n groot verskeidenheid enkelbestanddele aan te vul, wat die hoofvoedselgroepe (vleis, groente en vrugte) dek, sal jy die noodsaaklikhede hê om van nuuts af te kook, jy kan jou gestoorde kos gebruik en heerlike en voedsame maaltye skep. Belê in 'n paar kookboeke of neem 'n kookklas om nuwe tegnieke te leer.

10. Het 'n rugsteunplan

Ten slotte is dit belangrik om 'n rugsteunplan te hê ingeval jou kos- of waterberging in die gedrang kom. Dit kan insluit om 'n draagbare waterfiltrasiestelsel en 'n sekondêre voorraad nie-bederfbare voedselitems te hê wat maklik vervoer kan word. Oorweeg dit om hierdie items in jou noodkissie in te sluit, saam met ander noodsaaklikhede soos noodhulpbenodigdhede, flitse en batterye.

Deur hierdie 10 wenke te volg, sal jy goed op pad wees om 'n omvattende langtermyn voedsel- en waterbergingsplan vir noodgevalle, selfvoorsiening en oorlewing te bou. Onthou om jou behoeftes te evalueer, voorraad op noodsaaklike items te maak en 'n rugsteunplan te hê in geval van noodgevalle. Met 'n bietjie beplanning en voorbereiding kan jy verseker dat jy en jou gesin toegang sal hê tot die kos en water wat jy nodig het om enige situasie te oorleef.

Vorige artikel Hongersnood-oorlewingsgeheime: kan jy vinnig genoeg kos kweek?